سایت آموزشی دکتر زهیر کردرستمی

اطلاع رسانی مربوط به کلاس های آموزشی

سایت آموزشی دکتر زهیر کردرستمی

اطلاع رسانی مربوط به کلاس های آموزشی

چرا به همه یکسان کمک میکنیم؟

در ادامه مطلب درباره لزوم و دلایل یکسان برخورد نمودن با همه دانشجویان مطالبی خواهید خواند.


معمولا در انتهای هر نیمسال دانشجویانی هستند که به دلیل ترم آخر بودن یا برای جلوگیری از مشروطی یا اخراجی درخواست دریافت کمک (نمره) بیشتر دارند که از بین آنها کسانی هستند که حقیقت را بیان نمی کنند و همچنین همواره کسانی هم هستند که در شرایط مشابهی قرار دارند و چنین درخواستی مطرح نمی کنند. برای جلوگیری از هر گونه ضایع شدن حق دیگران از این نیمسال پاسخ به چنین درخواستهایی را کنار می گذاریم.


خواهشمندیم دانشجویان در صورت خطر مشروطی، اخراج یا عقب افتادن تاریخ فارغ التحصیلی، از همان ابتدای نیمسال به فکر وضعیت تحصیلی، تکالیف، حضور در کلاس، میان ترم و پایان ترم باشند. زیرا در انتهای نیمسال هرگز هیچ کمک خاصی به افراد خاصی نخواهد شد.


در صورتی که کسی از داخل دانشگاه محل تحصیل یا از خارج آن به دنبال ایجاد رابطه و سفارش جهت نمره باشد قطعا نمره تک رقمی (نزدیک به صفر ) برای خود خریداری نموده است.



چرا پارتی بازی نکنیم؟؟؟


جملات زیر از زبان یکی از متخصصان دینی نقل قول می گردد:


کسانی که در ادارت، کارخانجات، در استخدام ها و... پارتی بازی میکنند دو حدیث به آنها متذکر میشوم. امیدوارم که از خواب بیدار بشوند. چون این ها دارند "دزدی اعتقاد" می کنند. این جوانی که دارد در این قصه ایمانش را از دست میدهد چون پارتی ندارد، می گوید که این هم جمهوری اسلامی است. این هم حکومت قرآن وعترت است. این احادیث دلها را تکان می دهد .

 

می فرماید: خدا ذلیل می کند کسی که با عملش اهانت به اسلام می کند .

 

وقتی من در جایگاه خودم حالا هر کس که هستم پارتی بازی کنم و حق یک حق داری را به قوم و خویش خودم بدهم که نفع من است من چهره ی اسلام را کریه کرده ام واهانت به اسلام و مکتب اهل بیت کرده ام. خدا گفته کسانی که اهانت به اسلام و اهل بیت بکنند من آنها را ذلیل می کنم. مردم را به داستان فضیل بن عیاض سوق می دهم. فضیل یک جا مردانگی کرد . آنجا که احساس کرد دزدی مالش دارد به دزدی اعتقاد می رسد دست برداشت . دزدی مال را می توانست جواب بدهد ( البته این اعتقاد غلطی است) ولی دزدی اعتقاد را نمی توانست جواب بدهد. به اعتقاد من شاید کسی که دارد پارتی بازی می کند دارد دزدی اعتقاد میکند. بترسد از ذلتی که خدا نصیب او بکند.

می خواهد وکیل، وزیر، رئیس یا مدیر باشد فرقی نمی کند. اگر همه چیز بر اساس یک روال قانونی و حق برای همه انجام بشود آن کسی هم که از گوشه ی روستایی می خواهد مسئله ی اداری را دنبال بکند باید وقتی از اداره برگشت از خدا تشکر کند که جمهوری اسلامی را نصیب او کرده است که پسر وزیر با فرد روستایی هیچ فرقی نمی کند.


 امیدواریم که این جوری بشود .




داستان فضیل عیاض


روی بسته ای بسم الله الرحمن الرحیم نوشته شده بود.

رئیس گروهی از دزدان، قافله ای را غارت نمود، در میان آنها شخصی بسته ای پارچه داشت که جمله بسم الله الرحمن الرحیم نوشته و روی آن گذاشته بود در بین تجار سابق برای محفوظ ماندن اموالشان از دست راهزنان این عمل مرسوم بود فورا به افرادش دستور داد که این اموال را به صاحبانش برگردانید، چونکه ما دزد اموال مردم هستیم نه دزد عقیده آنها، زیرا اگر به آن نوشته ترتیب اثر ندهیم آنها بی اعتقاد خواهند شد.
سر کرده دزدان فوق الذکر فضیل عیاض بوده است. شاید به خاطر همین عمل بود که خداوند او را هدایت نمود و او توبه کرد و از عارفان گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد